ראיתי חייזר בבוורלי הילס

האם לשפץ את עצמי בשביל הבעל?

אני פוגשת לא מעט נשים בזוגיות שמתלבטות האם לשפץ את עצמן אחרי הלידה או הלידות בשביל הבעל, כי הן חושבות שהבעל רוצה חזה משופץ, ישבן מתוח וללא שומן באזור הבטן.

אני לא יודעת אם זה באמת מה שהבעל שלהן רוצה או שזה מה שהן חושבות שהבעל שלהן רוצה, אבל בכל מקרה המחשבות האלה מסבות להן סבל.

אני שואלת את עצמי עד כמה הן עושות את זה "בשביל עצמן" או שהן באמת נכנעו לשטיפת המוח של החברה, הפרסומות, המנתחים הפלסטיים והרצון להראות טוב בכל מחיר תמורת כמה עשרות אלפי שקלים.

לא תמיד בסופו של דבר הנשים שהפקידו את עצמן לסכין המנתחים מרגישות נוח בתוך הגוף שלהן, הכרתי נשים שהרגישו רע לאחר הגדלת החזה או הקטנת הישבן, הרגישו שהן מכרו את עצמן וגופן למען אידיאלים של מישהו אחר והסתירו את עצמם מרוב בושה.

לפעמים זה יוצא אפילו כהפוך על הפוך כלפי הבעל כשהאשה מגלה שהיא עשתה משהו שאיננה רוצה רק כדי לרצות את הבעל ובסופו של דבר כועסת עליו ונוטרת לו טינה. אז הבעל קבל אשה עם ציצים גדולים שלא מוכנה לשכב איתו כי היא כועסת עליו, מה יצא להם מזה?

הכרתי אשה שהגדילה את החזה שלה עבור בעלה, היא סגרה עם המנתח הפלסטי שלה ציצים במידה מסוימת בגודל בינוני ולתדהמתה גילתה אחרי הניתוח כי המנתח תקע לה שתלי סיליקון פי 2 ממה שהיא ביקשה. כשהיא שאלה אותו למה עשה זאת, השיב לה ברוב חוצפתו "הציצים שלך הם החתימה המקצועית שלי, אני לא יכול להרשות לעצמי שתסתובבי עם חזה בינוני כשאני מעדיף שתסתובבי עם חזה גדול. כי אם תסתובבי עם חזה בינוני מה זה אומר עלי?". מאז היא חונטת את עצמה בחולצות שמסתירות את פאר היצירה של המנתח הפלסטי.

הכי גרוע שבשל עבודתה עם גברים רבים היא מרגישה שהפכה לאובייקט מיני ובמקום שיראו אותה כאשת מקצוע היא מרגישה שהפכה להיות מושא לפנטזיות המיניות שלהם ומסתובבת עם 2 "בלונים" אותם בכלל לא רצתה.

במקום להקשיב למה שיש לה להגיד הם בוהים בשני הבלונים שלה וממש לא משנה להם מה היא תגיד כי הם כבר מדמיינים מה הם עושים לה ובאיזה תנוחות בדיוק.

איזה מחיר מטורף נשים משלמות כדי להתאים את עצמן לסטנדרטים חיצוניים של אופנה שמתחלפים חדשות לבקרים, כי אם היום האופנה זה חזה מושתל וגדול, מחר האופנה יכולה להיות חזה קטן ונערי, ומה יעשו כל אלה שהתאימו עצמן לתכתיב אופנה שפג מן העולם?

הרי אי אפשר להחליף שתלים כמו שמחליפים מכנסיים, זו פעולה לא פשוטה וגם יקרה להחריד.

גברים יקרים, סליחה שאני פונה גם אליכם, אבל גם אתם תתפלאו לשמוע שאתם לא ממש נראים כאילו לא עברו כמה שנים מגיל 18. גם אתם לא נראים כמו שיבוט של בראד פיט, אז למה אתם מצפים מהנשים שלכן להיראות כמו אנג'לינה ג'ולי?

אני כבר לא יודעת מי דורש ממי? האם הגברים דורשים מהנשים להראות כמו ברביות, או הנשים מקשיבות למעצבי האופנה שדורשים מהן להיראות כמו ברביות?

 

חייזר בבוורלי הילס

אני מודה שראיתי חייזר בחיי, אני מניחה שזו אמורה היתה להיות אשה שניסתה להיות סקסית, אבל מה שיצא בסוף היה נראה נורא, שלא לומר זוועה.

לפני כמה שנים הייתי בלוס אנג'לס לביקור משפחתי. הציעו לי שם כמה חבר'ה לבוא למרכז הקבלה בבוורלי הילס לשמוע את מגילת איכה לרגל ט' באב שחל באותו היום.

איך יכולתי לסרב להצעה כל כך מפתה?

אם זה טוב למדונה, זה בטוח טוב גם בשבילי.

התלבשתי בהתאם (ג'ינס וחולצה), נעלי ספורט ובאתי כולי נרגשת ומאושרת למרכז הקבלה.

לא אפרט כאן יותר מדי אך זו היתה חוויה בפני עצמה. מצאתי את עצמי מושא קנאה ליהודים אמריקאים שחשבו שעצם זה שאני ישראלית נותן לי את הזכות לדבר עם אלוהים בכבודי ובעצמי, כאילו לי יש זכויות יתר שאין להם דווקא בגלל שנולדתי בארץ הקודש.

בסדר, שיחשבו מה שהם רוצים, אני באמת לא חושבת שאלוהים מקשיב לכל מה שאני אומרת, כי אם זה היה תלוי בי העולם היה נראה הרבה יותר טוב, הוגן, מפרגן ובשפע ועובדה שזה לא ממש ככה.

וחוץ מ"זכויות היתר" שהם חושבים שיש לי מתוקף היותי ישראלית, יש לי גם חובות שלא בטוח שמקנות לי כזה כיף…

אבל לענייננו.

מבין כל ההמונים היתה שם קבוצה של נשים שאפשר היה לראות שהכסף נוזל להן מכל החורים. שיהיה להן לבריאות, אבל ניכר היה שהן לא חסכו כלום על המנתח הפלסטי. חלקן נראו כמו ברבי (קליפורניה גירלז) עם ציצים במידה הנכונה, בלונד בגוון המתאים ולוק שלקוח מערוץ E האמריקאי ולחלקן ההשקעה הפלסטית הזאת יצאה קצת פחות טוב, אבל מבין כולן בלט חייזר ממין נקבה.

אני חושבת שזו היתה חייזרית כי היא לבשה שמלה.

מייקל ג'קסון היה נראה כמו קלאודיה שיפר לעומתה ואני ממליצה בחום לא להתקל בה בסמטה חשוכה בלילה כי אין לי ספק שהיא תהיה מקור לסיוטים שלכם במשך שנים.

אף פסיכולוג לא יצליח להוציא אתכם מהטראומה.

האשה האומללה הזאת כבר לא נראתה כמו בן אדם. היא היתה אשה כבת (אני חושבת) 60 רזה להחריד לדעתי על גבול האנורקסיה, העיניים היו שקועות בחוריהן, עצמות הלחיים בלטו כמו קרשים מבעד לעור המתוח מדי שלה. הגבות שלה היו מורמות בצורה לא הגיונית והגיעו למרכז המצח. כשהיא מצמצה בעיניה, היא לא הצליחה לסגור את עיניה עד הסוף כך שנותר רווח צר שהשוו לעיניה תחושה שאתה מביט בגוויה. מתיחת העפעפיים שעשתה השוותה לעיניה מראה מופתע תמידית.

עורה היה כל כך מתוח עד שהרגשתי שאם מישהו יצחיק אותה, העור יחתך, יתפוצץ, יתקלף ויחשוף מתחתיו את הגולגולת .

במקום אף היה לה משהו בולט וקטן ביותר במרכז הפרצוף כמו השתלת סחוס לא הגיונית.

והשיער שלה היה עשוי כמו אלקסיס מהסדרה "שושלת" (זוכרים אותה)?

בקיצור, המסכנה נראתה זוועה ונראה שהיא כל כך השתדלה להראות יפה.

כשהיא דברה השרירים בפניה לא זזו מרוב בוטוקס. היא הסתובבה עם פרצוף השעווה שלה ואני לא יכולתי שלא לרחם על האומללה.

אני לא יודעת מה היא חושבת על עצמה כשהיא מתבוננת במראה, יכול להיות שהיא משכנעת את עצמה שעם כל הכסף שהיא שפכה אצל המנתח הפלסטי היא חייבת להרגיש נפלא.

ומה חשב לעצמו המנתח הפלסטי שלקח אשה והפך אותה לחייזר. (ממליצה לסטיוון ספילברג ללהק אותה לסרט ET 2, לא צריך שעות של איפור, מספיק לשים אותה וזה הכל).

בשלב כלשהו קלטתי שאני בוהה בה בצורה לא מכובדת אז הזזתי את המבט אבל עד היום דמותה החייזרית לא יוצאת מראשי.

אז נכון שהחייזרים מבוורלי הילס היא דוגמא קיצונית, אבל היא סימן דרך לכולנו.

בקיצור, חברות וחברים יקרים מאוד.

מאחלת לכולנו לרגל יום האהבה באמת לקבל את עצמנו כמו שאנחנו, להיות סלחניים כלפי עצמנו, להפסיק לעשות לעצמנו עוול ולבעוט לכל הרוחות את כל מעצבי דעת הקהל שגורמים לכם להרגיש רע עם עצמכם כדי שתתקנו את עצמכם בהרבה כסף.

אם תקלפו את הקליפות של אותם מעצבי דעת קהל, תגלו שגם הם דמויות מיוסרות, משוועות לחום ואהבה ואת התסביכים שלהם הם מטילים עלינו הנשים.