אשתי שתלטנית ומכריחה אותי לישון בשעה 23:00

 

זוית ספציפית של גבר ספציפי – תמונות מחיי נישואים

אני נשוי כבר 10 שנים, יש לנו 3 ילדים קטנים וחמודים, בסך הכל אני שבע רצון מהזוגיות שלי אבל אני מרגיש שאשתי משתלטת עלי יותר מדי.
התחתנתי בגיל מאוחר יחסית, אמנם לא הייתי לגמרי רווק הולל כי אני די סולידי אבל גיבשתי לעצמי את מי שאני כבן אדם.
התאהבתי באשתי בגלל הספונטניות שלה, הקלילות, הזרימה, צחקנו המון והיינו חברים טובים אבל לאט לאט משהו בה השתנה.
אלו היו שינויים קטנים, כמעט לא מורגשים אבל מצאתי את עצמי מאבד את מקומי ואילו אשתי תפסה את המקום של שנינו מבחינת ניהול הבית והמשפחה. ניהול הזמן, ניהול הכסף, ניהול המטלות, ניהול סדר היום.
הפכתי להיות הפודל שלה והיא הפכה להיות תוקפנית, קצרה, מדברת בפקודות, אין לה סבלנות לא אלי ולא לילדים, כל דבר מרגיז אותה, היא רוצה שהבית יתנהל כמו מכונה משומנת היטב אבל הוא לא, בטח לא עם 3 ילדים.
לא מעניין אותי הסטנדרט הגבוה שלה לסדר וניקיון, לא מעניין אותי האופי הקפדני שלה. לא אכפת לי אם יש קצת באלאגן, אבל אותה זה לא מעניין, היא רוצה שהדברים יתנהלו בדיוק איך שהיא רוצה מכל בחינה שהיא ואם זה לא קורה היא תנהל איתי מלחמות חורמה ונמאס לי.

 

אני אוהב לישון מאוחר והיא מוקדם

מאז ומתמיד הייתי ציפור לילה. אני אוהב לישון מאוחר מאוד, לא זקוק להרבה שעות שינה, 5 שעות ואני מסודר, לא צריך יותר מזה. אני אוהב את שעות הלילה בהן כל הבית ישן ויש לי את הזמן שלי, אף אחד לא מבלבל לי במוח, אף אחד לא בא אלי בטענות, אף אחד לא מנהל אותי ויש לי שקט. אני יכול להרהר, לקרוא משהו, להיות במחשב בלי ייסורי מצפון.
את אשתי זה משגע, היא לא אוהבת שאני הולך לישון מאוחר, לטענתה אני לא מרוכז אח"כ בעבודה, חוזר הביתה עייף, לא מתקתק את הבית כמו שהיא רוצה.
מבחינתה בשנייה שאני מגיע הביתה מהעבודה אני חייב להסתער על עבודות הבית כאחוז אמוק, כאילו השמיים יפלו אם הכביסה תחכה עוד קצת.
היא גם טוענת שכשאני הולך לישון מאוחר אין מקום לאינטימיות. היא אוהבת להיכנס איתי למיטה.
אז עשיתי את זה כמה פעמים, היא נרדמה תוך שניות ואני שכבתי ער כמו אידיוט, בכל פעם שקמתי, היא ניעורה משנתה ועשתה לי פרצופים שאני לא רוצה להיות איתה וזה לא נכון, אבל למה אני צריך לשכה במיטה 4 שעות עירני רק כי ככה היא רוצה?
היא עושה לי סצנות שאני לא אוהב אותה, לא מתחשב בה אבל בעצם היא לא מתחשבת בי.
חשבתי שאם אכנס למיטה מוקדם ביחד איתה היא תרצה לעשות איתי סקס, אבל איך שהתחלתי לחרמן אותה קצת היא היתה מתעצבנת וטוענת שבשעות האלה היא עייפה ונמאס לה שאני לא מתחשב בה. אז גם סקס אין.
אין סקס בבוקר כי אין זמן, אין סקס בערב כי היא עייפה, אין סקס בסופי שבוע כי הילדים מעסיקים אותנו. אין סקס בכלל.
מה תפקידי בכוח? להיות העוזר שלה בכל דבר, היא שולטת בכל הבית ביד רמה ונמאס לי להתווכח איתה כי זה גוזל אנרגיות, אז אני מעדיף לסתום את הפה ולמלא את הפקודות שהיא מטיחה בי בקשיחות ובאה אלי בטענות שאני לא עושה את המטלות מספיק טוב ושכל דבר היא צריכה לעשות אח"כ שוב כדי שיהיה מושלם.

 

תכלס, לא טוב לי בזוגיות הזאת, מי שהתחתנתי ואהבתי אותה נעלמה ובמקומה אני חי עם רודנית קרה וקפוצה, מלאת מגננות ומתקפות ואני לא יודע איך לגשת אליה.
חבל לי, עצוב לי, ניסיתי להסביר לה את המצב אבל אני לא מצליח.
איבדתי את שמחת החיים, אני מרגיש מסורס, אין לי סבלנות אליה ואני מתבאס לחזור הביתה מהעבודה אבל אני יודע שאם אשאר בעבודה אחטוף אפילו יותר. אז אני שם שכפ"ץ לפני שאני נכנס הביתה ומשתדל לא לעצבן אותה.
זה לא שהיא מושלמת עם הילדים, היא חסרת סבלנות גם כלפיהם וכל הבית במתח.
באנו אליך לטיפול זוגי במטרה שתוכלי לעזור לנו להחזיר את הזוגיות למה שהיה פעם. קצת יותר קלילות, קצת יותר רכות, פחות ויכוחים על כלום, פחות כעס ושתיקות.
תעזרי לנו?

מהזוית המקצועית

כיועצת זוגית אני סבורה שמתחת להתנהגות שלה יש הרבה עומס רגשי וטכני, אין לה אויר לנשימה, היא טובעת עד מעל לראש במטלות ואולי בפחדים. גם חוסר שליטה עלולה לייצר פחד. ולעניין חוסר הסבלנות? זה משהו שהתקבע ביניכם.

עצם זה שאתה פוחד להרגיז אותה ופוחד להעמיד גבולות ברורים כדי לקנות שקט תעשייתי זה לא עושה שירות טוב לשניכם.

כי אתה כועס וממורמר, היא גם כועסת וממורמרת והשקט התעשייתי הזה לא מחזיק לטווח ארוך. מה שקורה זה שהדינמיקה המשפחתית הזאת מתקבעת וכולם שבויים במעגל אכזרי של קושי ומתח.

הקושי והמתח עולים על גדותיהם והגיע הזמן לעשות שינוי משמעותי ביניכם.

מזדהים???

גם אתם רבים הרבה בזוגיות? מרגישים חוסר אונים ובדידות?

פנו אלי ל 0506402526 לקביעת פגישת ייעוץ ונתחיל לעבוד בצורה קצרה וממוקדת על הזוגיות שלכם.

קליניקה בצפון או אונליין