הציפיות שיש לנו כיום מהמיניות בזוגיות מרקיעות שחקים

יש ציפייה שנהיה בבלעדיות מינית עם אדם אחד בלבד.
לכל החיים
שהמין רק ישתפר וילך.
שהחשק לא ירד אף פעם, מותר ירידות ספציפיות בחשק רק אחרי לידה ולתקופה מוגבלת וקצובה ומיד אחריה החשק אמור לחזור, יחד עם הג'ינס מלפני ההריון.
שההנאה והתדירות תהיה משביעת רצון.
שלא יהיו פערים בתשוקה המינית.
שתהיה תשוקה של שני בני הזוג לגוון ולהתפתח.
שהיא תחשוק בו והוא יחשוק בה ושלא ייכנס ביניהם אף גורם שלישי.
שהוא יהיה קשוב מספיק להבין מה היא רוצה בלי שהיא תגיד.
אם היא אומרת משהו שהיא רוצה הוא חייב להסכים ואם הוא לא מסכים הוא סתם אגואיסט.
שהיא תגמור ראשונה אבל שגם הוא יהיה מרוצה, והכי טוב זה לגמור ביחד ולהיות מחובקים כל הלילה.
שהוא לא יקום מהר מדי מהמיטה אחרי הסיום כי זה יעליב אותה כי אולי הוא בורח ממנה. שהיא לא תקום לאט מדי כי זה מעצבן אותו והוא צריך מרחב.
שתהיה כנות מוחלטת ועם זאת סודות שמגרים את התשוקה.
שתהיה שגרע, בטחון, חזרתיות ועם זאת חידוש, סקרנות, גיוון, סיכון, הרפתקנות.

הסקס בינוני גרוע או לא קיים? דחוף טיפול

הגישה היא שאם ירד לך החשק המיני את כשלון, את לא ממצה את עצמך, את לא רודפת אחרי האושר, תעשי בדיקות דם לאיבחון הורמונלי, קחי תרופות הורמונליות, תקדישי לסקס את הזמן גם אם את סופר עסוקה ואם את לא חרמנית משהו בך לא בסדר ולכי לטיפול דחוף.

אם לזוגתך ירד החשק המיני, תעשה כלים, ספונג'ה ותנקה אבק. תעשה פאנלים, חלונות ותנקה את הבוידעם, תזמין צימר בצפון, תן לה לישון בצהריים כדי שלא יהיו לה תירוצים לערב, תנסה לחשוב מה מגרה אותה, תחדש, תרענן, תזמין לה אביזרי מין ואת כל זה תעשה ברגישות, בלי ללחוץ, בלי לתת לה תחושה של מחויבות אבל תעורר אותה.
אם היא לא מתעוררת מינית זה בגללך כי משהו בך לא מספיק, אתה לא מתאמץ מספיק, לכו לטיפול.

אם הוא לא רוצה או שאין לו חשק הוא מואשם בהשפלת אשתו, בזה שהוא לא גבר, שחסר לו טסטוסטרון, שבטח יש לו מאהבת ושהוא לא ממלא את חובותיו הגבריות.
ואם ירד לו החשק המיני זה כי את לא מספיק מגרה אותו, לא שולחת אותו לבדיקות דם, לא לוחצת עליו, לא גוררת אותו לטיפול והירידה בחשק המיני שלו זה גם כשלון שלו ולבטח גם כשלון שלך שאת לא מצליחה להוציא אותו מזה.
קני לנז'רי, תקני בושם חדש, תסתפרי, תרזי, תשמיני במקומות הנכונים, תגדילי את החזה, תקני קרם שיעלים לך את הקמטים, שימי פאה, תעשי מייאו ותתחפשי לחתולה (יש תחפושות באיביי).

העיסוק במיניות האדם יצא לגמרי מפרופורציה. היום מיניות עושים כי זה כבר חלק ממשמעות, חלק מהזהות, מההגשמה, מהרדיפה אחרי האושר ואם משהו בזהות שלי לא מסתדר בגללי או בגלל הפרטנר שלי משהו לא בסדר בי, בו, בה או בנו.
פעם היו עושים ילדים כדי להתרבות וגם אף אחד לא שאל את האשה אם היא נהנית או לא, היא היתה צריכה לספק מין כחלק מחובותיה בנישואין.

סקס כחובה להגשמה

היום זו גם חובה. חובה להרגיש אושר, חובה להתפתח, חובה ללכת לסדנאות, חובה לבחון את התחום, חובה להתאים את החשק המיני לשניכם, חובה לעשות סקס עד גיל 80 כי לסקס אין גיל. חובה להגשים את עצמך, להכיר את גופך, לגמור רק ממחשבה. חובה להכניס זאת לסדר היום, חובה לתת לזה משקל ענק.
כי אם את לא מינית את לא בסדר ואם אתה לא מיני אתה גם אשם. הרדיפה אחרי המין המושלם זה דבר מתיש, מעייף, מתסכל ונותן תחושה שאני לא מספיק טוב/ה כי עדיין לא הצלחתי להגיע ליעד הבא שכולם נשבעים ששם נמצא האושר.
מה, עוד לא השפרצת? לא בסדר, את כנראה לא משוחררת.
לא גמרת בשרשרת של אורגזמות למשך שעות? לכי לסדנאות טנטרה.
את לא גומרת מחדירה? את לא מכירה את נקודת הG שלך.
את לא מאוננת על בסיס קבוע? אחותי, את דפוקה.
גומר מהר? לך לטיפול.
גומר לאט? לך לטיפול.
לא גומר בכלל? לך לטיפול.
לא עומד לך? לך לטיפול.
אתה עסוק רק בביצועים שלך? לך לטיפול.
חרדת ביצוע? לך לטיפול.
ולתוך זה נכנסים למשוואה של הזוגיות: שחיקה, מתחים, שעמום, עודף בטחון, מובנות מאליו, הרגלים, עומס יתר, עבודה תובענית, ילדים, טיפול בהורים, מתח מתמיד, לחץ כלכלי ולמרות הכל יש ציפייה שהמיניות תיפרח לאינסוף.
רק שלרוב יש פער בין הרצוי לבין המצוי והמין העילאי שיש באגדות או לזוגות אחרים בפייסבוק מתנגש עם המציאות הלא מאוד זוהרת של כולנו.

מה דעתך?

 

לקריאת המאמר איך זה יכול להיות שעברה שנה והבגידה עדיין מפעילה אותי?        נא ללחוץ כאן